Her er vinderne af årets Retail Award 2014
PROFILJOBS
GML-HR søger en resultatorienteret Sælger til VÆRSGO i Holbæk
Salling Group søger unik Brand og Marketing Manager til udvikling af koncernens nye koncept for BR-legetøj
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil
Vinderne af Tuborgfondets Retail Award 2014
Mads Kristensen (Ikea, Gentofte): Blandt andet fordi Mads gennem de sidste par år har udviklet varehuset på mange områder. Mads arbejder målrettet, konstruktivt, involverende og struktureret med kundefokus og ser altid muligheder frem for begrænsninger.
Frank Hoffmann (Mr Hoff, Tønder): Blandt andet fordi Frank ikke kun sælger tøj, men også oplevelser. Da Frank overtog sin nuværende butik i 2013, ville han lave en butik, hvor man havde lyst til at handle tøj, og hvor kunderne havde lyst til at blive, ikke kun for tøjets skyld, men fordi der skulle være masser af atmosfære.
Anders Hess Christoffersen (Fona, Ryesgade, Århus): Blandt andet fordi Anders gør en kæmpe forskel i dansk detailhandel. Anders er en unik leder, som formår at skabe et vinderteam, som sikrer at alle kunder møder en gejst og motivation, som sammen med idéerne gør, at butikken konstant ligger i toppen.
Henrik Svanhede (SuperBest, Hjørring): Blandt andet fordi Henrik med sin passion og sans for nytænkning har vist, at et højprofil supermarked sagtens kan drives i "udkants-Danmark".
Christine Krogh Mortensen (KIWI, Auning): Er indstillet blandt andet for hendes evne til at skabe god trivsel, og med Christine som butikschef har butikken de senere år vundet flere priser og er derudover blevet kåret til årets arbejdsplads for unge på Djursland.
Carsten Bülow (Irma, Valby Langgade 46-48): Er indstillet blandt andet for hans eminente ledelsesstil, der har skabt resultater udover det sædvanlige.

Tuborgfondet uddeler hvert år en Retail Award til seks butiks- eller varehuschefer, der har vist ekstraordinære resultater.
Til den årlige uddeling af Tuborg Retail Award, der løb af stablen torsdag, kunne seks butiks- og varehuschefer tage en pris med sig hjem som en anerkendelse for deres hårde arbejde det seneste år.
Prisen gives til de mest entusiastiske og forandringsskabende butiks- eller varehuschefer i Danmark, og for at komme i betragtning skal deltagerne have vist ekstraordinære og synlige resultater inden for nytænkning i butikken. Det kan både være inden for eksempelvis CSR, miljø eller uddannelse.
Vindere fra flere brancher
Årets vindere kom fra både dagligvare-, elektronik- og modebranchen og fra både mindre og større butikker eller varehuse rundt om i landet (se den fulde liste i faktaboksen).
Blandt andet kan Dagrofa glæde sig over to vindere fra egne rækker.
- Vi er selvsagt stolte af, at to af seks prismodtagere kommer fra vores rækker i form af SuperBest og vores discountkæde Kiwi. De to vindere er stærke eksempler på det målrettede og benhårde arbejde, som vores ledere og ansatte gør hver dag for at holde en ekstremt høj standard i butikkerne, siger Ditlev Piper, HR Direktør i Dagrofa, i en udtalelse
Alle vinderne kan glæde sig over at have vundet en tur til Shanghai med alt betalt.
I udvælgelseskomiteen sidder repræsentanter fra blandt andet Retail Institute Scandinavia, Dansk Erhverv og Dansk Detail.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Kæmpe netbutik fordobler omsætningen i Danmark
Salling Group afslører placeringen af 15 BR-butikker
En succesfuld julekampagne kræver handling allerede nu
Ekspert: Særlig bøde-ordning kan virke mod prisfejl
Data-løsning hjælper med at finde de rette butikslokaler
Salling Group finder chef til BR
Massiv pengestrøm kan holde legendarisk butik i live
Discountkæde vil investere for en milliard i 2019
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Kæmpe netbutik fordobler omsætningen i Danmark
Salling Group afslører placeringen af 15 BR-butikker
En succesfuld julekampagne kræver handling allerede nu
Ekspert: Særlig bøde-ordning kan virke mod prisfejl
Data-løsning hjælper med at finde de rette butikslokaler
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?