Dansk storcenter vinder international pris
Et dansk storcenter vandt guld, mens to andre danske centre kunne glæde sig over sølv ved en international marketingpris.
Der er god grund til glæde i Kolding i disse dage.
Byens storcenter kunne torsdag aften modtage en såkaldt Solal Award i kategorien sociale medier.
Solal Awards er en europæisk og sydafrikansk marketingpris, der bliver uddelt hvert år inden for 11 forskellige kategorier. I år løb prisoverrækkelsen af stablen i Amsterdam.
Kolding Storcenter vandt for kampagnen Fristelsernes Hus, der var centrets egen version af et realityshow, hvor ti deltagere skulle bo 20 dage i et hus bygget til lejligheden i storcenteret.
LÆS OGSÅ: Storcenter lancerer realityshow
Kampagnen engagerede tusindvis af følgere på Facebook i efteråret 2013 og har nu også sikret det danske storcenter den prestigefyldte pris.
- Vi er både stolte og meget glade for den æresfulde pris, siger Gitte Lindbo, centerchef i Kolding Storcenter, i en udtalelse.
Danske sølvmedaljer
Kolding Storcenter var dog ikke det eneste danske center, der kunne glæde sig over den internationale anerkendelse. Både Field's og Vestsjællandscenteret kunne glæde sig over sølv i kategorien traditionel markedsføring med kampagnerne "Lose Yourself in Fashion" og "Winter Wonderland".
Også Bruun's Galleri og Rødovre Centrum var nomineret i forskellige kategorier, men måtte tage tomhændede hjem fra Amsterdam.
LÆS OGSÅ: Danske storcentre nomineret til international pris
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter