Undersøgelse: Disse ting generer kunderne mest
Når danskerne shopper, kan der åbenbart gå mange ting galt i butikken. Her er de ting, som generer danske shoppere mest.
Der er en fin balance mellem at være servicemindet og irriterende. For danskerne bryder sig ikke om påtrængende personale. Det viser en undersøgelse, som Yougov har foretaget for Trustpilot. Det skriver Søndagsavisen.
Undersøgelsen viser, at hele 56 procent af danskerne ikke bryder sig om påtrængende personale.
Ironisk nok er det næstmest irriterende element for den danske shopper butiksmedarbejdere, der ikke kan svare ordenligt på spørgsmål.
Nummer tre på listen er lidt nemmere at imødekomme. Danskerne bryder sig nemlig ikke om, at de ansatte fører private samtaler i butikken.
Undersøgelsen viser desuden, at 18 procent ikke bryder sig om at blive lokket ind i en loyalitetsklub. Det betyder så også, at 82 procent ikke har noget imod det.
LÆS OGSÅ: Sådan agerer kunderne i detailbranchen
Læs hele artiklen på SøndagsavisenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter