Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Tak til en presset detailhandel"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Undersøgelse: Disse ting generer kunderne mest

Foto: Colourbox



Torsdag den 18 august 2016 kl. 06:00 - Kilde: Søndagsavisen

Når danskerne shopper, kan der åbenbart gå mange ting galt i butikken. Her er de ting, som generer danske shoppere mest.

Der er en fin balance mellem at være servicemindet og irriterende. For danskerne bryder sig ikke om påtrængende personale. Det viser en undersøgelse, som Yougov har foretaget for Trustpilot. Det skriver Søndagsavisen.

Undersøgelsen viser, at hele 56 procent af danskerne ikke bryder sig om påtrængende personale.

Ironisk nok er det næstmest irriterende element for den danske shopper butiksmedarbejdere, der ikke kan svare ordenligt på spørgsmål. 

Nummer tre på listen er lidt nemmere at imødekomme. Danskerne bryder sig nemlig ikke om, at de ansatte fører private samtaler i butikken. 

Undersøgelsen viser desuden, at 18 procent ikke bryder sig om at blive lokket ind i en loyalitetsklub. Det betyder så også, at 82 procent ikke har noget imod det. 

LÆS OGSÅ: Sådan agerer kunderne i detailbranchen

Læs hele artiklen på Søndagsavisen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD