Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

God service løfter Synoptiks salg

Foto: detailfolk.dk



Monday den 2 June 2014 kl. 09:24

Optikerkæden arbejder målrettet med kundeoplevelsen, og det er noget, der kan aflæses i årsregnskabet.

Synoptik langer langt flere briller over disken end tidligere.

For femte år i træk fortsætter optikerkæden væksten, og lander i årsregnskabet for 2013 med en omsætning på 1,9 milliarder kroner. Det skriver Berlingske Business.

Samtidig har kæden øget resultatet før skat med 31 procent til 184 millioner kroner.

Adm. direktør Claus Winberg siger til Berlingske Business, at væksten især skyldes det målrettede arbejde med medarbejdernes faglighed og den gode service.

Kæden har en ambition om at være den optikerkæde, der anbefales af flest danskere. Derfor tager Synoptik også alle kundehenvendelser meget seriøst, og ledelsen følger med i de månedlige tilfredshedsundersøgelser og på Truspilot. Er der en kunde, der har haft en dårlig oplevelse, retter ledelsen henvendelse til den pågældende butik, og får den til at sikre en ordentlig opfølgning med kunden.

LÆS OGSÅ: Synoptik i nyt loyalitetssamarbejde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD