God service løfter Synoptiks salg
Optikerkæden arbejder målrettet med kundeoplevelsen, og det er noget, der kan aflæses i årsregnskabet.
Synoptik langer langt flere briller over disken end tidligere.
For femte år i træk fortsætter optikerkæden væksten, og lander i årsregnskabet for 2013 med en omsætning på 1,9 milliarder kroner. Det skriver Berlingske Business.
Samtidig har kæden øget resultatet før skat med 31 procent til 184 millioner kroner.
Adm. direktør Claus Winberg siger til Berlingske Business, at væksten især skyldes det målrettede arbejde med medarbejdernes faglighed og den gode service.
Kæden har en ambition om at være den optikerkæde, der anbefales af flest danskere. Derfor tager Synoptik også alle kundehenvendelser meget seriøst, og ledelsen følger med i de månedlige tilfredshedsundersøgelser og på Truspilot. Er der en kunde, der har haft en dårlig oplevelse, retter ledelsen henvendelse til den pågældende butik, og får den til at sikre en ordentlig opfølgning med kunden.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter