Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Føtex står nu klar med et supermarked på nettet





FØTEX.DK

- Føtex.dk er et digitalt supermarked, som lige nu er tilgængeligt i Storkøbenhavn

- På Føtex.dk består sortimentet af 10.000 føde- og dagligvarer

- Alle priser på følger både normal- og tilbudspriser i de fysiske Føtex-butikker

- Varerne leveres alle ugens dage, 365 dage om året, og vil blive leveret af egne varebiler med køl og af servicebude ansat af Føtex.

Kilde: Salling Group

Friday den 19 March 2021 kl. 09:38 af: Kristian Holgersen

Fredag morgen åbnede Føtex endelig sit nye netsupermarked. - Vi vil skabe den allerbedste kundeoplevelse for alle, siger talsmand.

Efter en længere testperiode, som endte med at vise gode resultater, kunne Føtex fredag morgen byde kunderne indenfor i et nyt supermarked på nettet.

I første omgang er det dog kun beboere i hovedstadsområdet, der kan handle ind på Føtex.dk og få varene sendt direkte hjem til hoveddøren.

- Vi vil skabe den allerbedste kundeoplevelse for alle, der foretrækker at købe deres føde- og dagligvarer på nettet. Og det kommer vi til med Føtex.dk, siger Thor Skov Jørgensen, ansvarlig for Føtex.dk.

- Sortimentet skal være landets største og bedste. Ganske enkelt. Den gode kvalitet og landets største sortiment skal sikre, at vi har alt det, som danskerne efterspørger. Ikke kun, når vi taler antal og omfang, men også i nicher og specialiteter, siger Thor Skov Jørgensen.

En kæmpe investering

Salling Group var i sommeren 2020 ude at fortælle om en større satsning på flere hundrede millioner kroner, som skulle gå til at indføre salg af dagligvarer på nettet.

- Det her er en af vores største investeringer og satsninger til at vokse herhjemme, så der er ingen tvivl om, at det absolut er i toppen af vores prioriteringer, sagde Thor Skov Jørgensen dengang til Børsen.

Ifølge målsætningen skal Salling Group erobre 35 procent af markedet for dagligvarer på nettet i løbet af de kommende år.

- Vi har i de seneste år lanceret en række forskellige koncepter online, og dem har kunderne i den grad taget til sig og meget markant i indeværende år, har Thor Skov Jørgensen tidligere forklaret.

- Det har givet os en lang række erfaringer, vi kan bruge, når vi introducerer hjemmelevering på føtex.dk. Nu er markedet og tiden til at tage skridtet videre, og vi glæder os til at tilbyde kunderne hjemmelevering af føde- og dagligvarer fra føtex, sagde han.

LÆS OGSÅ: Salling Group vil bruge halvanden milliard på nye butikker



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD