Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Falske likes og falske følgere er vildledning"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Føtex udvider digital strategi

Foto: Føtex



Fredag den 20 september 2013 kl. 08:52 af: Puk Holm Hansen - 0

Den danske dagligvarekæde udvider nu sin digitale strategi med endnu en app, som skal hjælpe danskerne med planlægning af indkøb.

"Hvad skal vi have at spise?" Det kan være et svært spørgsmål at svare på for mange danskere, når indkøbene til middagsmaden skal planlægges.

Og muligheden for at hjælpe med at svare på det spørgsmål benytter dagligvarekæden Føtex sig af med sin nye app 'Føtex Madunivers', som nu udkommer til iPad.

- 'Føtex Madunivers’ er resultatet af et tæt samarbejde mellem Føtex og Vertica og et led i en overordnet strategi om at stille digitale services til rådighed for danskerne, som gør indkøb og madlavning til en endnu bedre oplevelse, skriver bureauet Vertica i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked samler ind til Syrien

Føtex lancerede sidste år sin digitale indkøbsliste-app, 'Føtex Indkøbshjælp', og nu udvider kæden altså med en app, som ikke bare skal hjælpe danskerne med at få alt på huskelisten med, men også give inspiration til madopskrifter.

Digital kogebog med tilbudsagent

App'en fungerer som en digital kogebog, med opskrifter, og en madlavningsassistent, der trin for trin guider brugerne igennem opskrifterne.

Derudover indeholder den relevante funktioner i madlavningssituationen som for eksempel stopure og omregner.

LÆS OGSÅ: Føtex sætter prismatch på pause

App'en indeholder også en tilbudsagent, der giver besked, hver gang brugerens udvalgte favoritprodukter er på tilbud i Føtex, og den kan synkroniseres med 'Føtex Indkøbshjælp', så der er styr på indkøbslisterne.

Vision om digitale services

Den nye app er en del af Føtex' strategi for digitale services, som Føtex for alvor skød igang med lanceringen af kædens første app.

- Føtex overordnede vision er at skabe reelle digitale services, der forbedrer hele indkøbsoplevelsen for kunderne og skaber kundestrøm. Med ’Føtex Madunivers’ er vi kommet rigtig langt, og der er skabt en god sammenhæng til vores øvrige platforme. Med 'Føtex Indkøbshjælp' og 'Madunivers' er Vertica virkelig blevet en strategisk samarbejdspartner for os, som forstår vores forretning og kan udfordre og sparre med os omkring nye digitale initiativer, siger Kristine Fibæk Salmonsen, som er digital projektleder hos føtex.

LÆS OGSÅ: Selvbetjeningskasser har ikke kostet medarbejdere
 



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD