Elgiganten opruster med kundeklub
Ifølge topchefen skal en ny kundeklub være med til at løfte Elgiganten ind i fremtiden.
Med lanceringen af en ny kundeklub håber Elgiganten på at komme endnu tættere på sine kunder. Det skriver elektronikkæden i en pressemeddelelse.
- Kundeklubben skal være med til at løfte os endnu et skridt ind i fremtiden, hvor både relevans og 1 til 1 markedsføring kommer til at spille en vigtig rolle i forholdet til vores kunder, siger Peder Stedal, der er administrerende direktør for elektronikkæden.
- Vi kan nu blive endnu mere relevante for vores kunder og skræddersy tilbud til dem, så de får endnu bedre oplevelser hos os, fortsætter han.
Bedre kundeoplevelser
Hvert år tager Elgiganten imod over 12 millioner besøgende i varehusene, mens tallet er 40 millioner for netbutikken. Med en kundemasse på den størrelse, er det vigtigere end nogensinde at ramme rigtigt så tidligt som muligt i købsprocessen, lyder det fra Elgiganten.
- Vi har rigtig mange kunder, og hvis vi ved mere om dem, kan vi tilbyde dem endnu bedre kundeoplevelser. Derfor har vi set på forskellige måder vi kan bygge loyalitet på, og samtidig komme tættere på vores kunder, siger Peder Stedal.
- Målet er, at kunderne som besøger os, uafhængig af i hvilken kanal, skal få den hjælp og vejledning som skal til for at man bliver glad for sit valg, siger han.
Elgiganten har 38 danske varehuse. De var med til at sikre en omsætning på 6,2 milliarder kroner i regnskabsåret 2018/19.
LÆS OGSÅ: Benhårdt marked presser Elgiganten
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter