Elgiganten ringer julen ind med en kortfilm
PROFILJOBS
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil
KINGS & QUEENS ÅBNER I AARHUS og søger personale – kom og bliv en del af en modesucces!

En kortfilm på fire minutter er julens store marketing-nummer hos Elgiganten. Se den her.
Elgiganten ringer i år julen ind med en julefilm på fire minutter, som bliver vist på nettet og i en forkortet version på tv.
Ifølge elektronikkædens administrerende direktør har filmen et særligt budskab.
- Vi vil gerne fortælle, at en gave er mere end blot det fysiske produkt. Vælger man sin gave med omhu og omtanke for modtageren, så kan den blive langt mere end det, siger Peder Stedal i en pressemeddelelse.
Filmen understøttes af en undersøgelse foretaget af YouGov for Elgiganten, der viser, at 68 procent af de adspurgte foretrækker at give gaver fremfor at modtage.
Samtidig mener 9 ud af 10, at det er vigtigt, at gaven falder i modtagerens smag.
- Når danskerne handler gaver hos os, så kan vi høre, at de har forberedt sig godt og lagt kræfter og omtanke i valget af netop den gave, de har besluttet sig for at købe, siger Peder Stedal.
- Vores opgave er så at give dem så god og tryg en handel, at de også føler, at vi også i Elgiganten er mere end bare ting. Vi er 2.300 medarbejdere, der også i julen vil gøre vores allerbedste for, at danskerne får en god oplevelse, når de handler ind, fortsætter han.
Filmen er produceret af bureauet NORD DDB i samarbejde med Bleck og instruktør Rune Milton.
LÆS OGSÅ: Mens rivalen satser småt: Så stor er den nye Elgiganten
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Kendt tegneserieforretning må dreje nøglen om
Her er Pandoras nye topchef
Fødevarekoncern henter chef i Coop
Detailfolk retter: Neye-butikkerne har million-overskud
Lidl gennemfører stor udvidelse af sortimentet
Ikea overvejer en Amazon-agtig platform
Superbrugsen henter ny salgsdirektør
Direktør fortryder unødig overforsigtighed
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?