Elgiganten ringer julen ind med en kortfilm
En kortfilm på fire minutter er julens store marketing-nummer hos Elgiganten. Se den her.
Elgiganten ringer i år julen ind med en julefilm på fire minutter, som bliver vist på nettet og i en forkortet version på tv.
Ifølge elektronikkædens administrerende direktør har filmen et særligt budskab.
- Vi vil gerne fortælle, at en gave er mere end blot det fysiske produkt. Vælger man sin gave med omhu og omtanke for modtageren, så kan den blive langt mere end det, siger Peder Stedal i en pressemeddelelse.
Filmen understøttes af en undersøgelse foretaget af YouGov for Elgiganten, der viser, at 68 procent af de adspurgte foretrækker at give gaver fremfor at modtage.
Samtidig mener 9 ud af 10, at det er vigtigt, at gaven falder i modtagerens smag.
- Når danskerne handler gaver hos os, så kan vi høre, at de har forberedt sig godt og lagt kræfter og omtanke i valget af netop den gave, de har besluttet sig for at købe, siger Peder Stedal.
- Vores opgave er så at give dem så god og tryg en handel, at de også føler, at vi også i Elgiganten er mere end bare ting. Vi er 2.300 medarbejdere, der også i julen vil gøre vores allerbedste for, at danskerne får en god oplevelse, når de handler ind, fortsætter han.
Filmen er produceret af bureauet NORD DDB i samarbejde med Bleck og instruktør Rune Milton.
LÆS OGSÅ: Mens rivalen satser småt: Så stor er den nye Elgiganten
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter