Elgiganten lancerer nyt fordelskoncept
I jagten på nye kunder lancerer Elgiganten et nyt koncept, som giver kunderne en særlig mulighed for at teste produkterne.
Mange kunder kender sikkert til den brændende fornemmelse af ærgrelse, som opstår, når de finder ud af, at den telefon de lige har købt, koster 30 procent mindre i en anden butik. Det problem vil Elgiganten nu komme i møde, med noget virksomheden kalder prismatch i 30 dage.
- Kunderne har måske behov for ekstra tid til at tænke sig om eller er nervøse for, om prisen måske falder yderligere. Begge dele har vi nu løst. Vi lancerer køb & prøv i 30 dage, så kunderne er helt sikre på, at de får det rigtige produkt med hjem, og derudover lancerer vi prismatch også i 30 dage, så man kan være helt sikker på, at man får markedets bedste pris. Det mener vi er god kundeservice, siger administrerende direktør, Peter Stedal i en pressemeddelelse.
Garanti for det gode tilbud
Udover 30 dages køb og prøv og 30 dages prismatch lancerer Elgiganten desuden en ny annoncegaranti, der skal sikre, at kunderne aldrig går forgæves efter et produkt, som Elgiganten har annonceret for.
- Jeg har altid sagt, at vores kunder er vores gæster, og vi ønsker at give dem en forrygende oplevelse hver eneste gang. Det indebærer blandt andet også, at de kan regne med, at de kan få fat i det produkt, som vi har annonceret med. Er der udsolgt, så finder vi et tilsvarende eller bedre produkt til samme pris, siger Peder Stedal.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter