Elgiganten har nu startet en to år lang kampagne
Medarbejderne spiller en hovedrolle i den nye brandplatform fra Elgiganten, som kommer til at løbe over de næste to år.
I disse dage ruller Elgiganten en ny brandplatform ud, som skal danne rammerne elektronikkædens markedsføring over de kommende år.
Med overskriften Vi finder en løsning vil Elgiganten sætte både kunder og medarbejdere i fokus, fortæller den adm. direktør Peder Stedal.
- Vi har gennem lang tid oplevet en rigtig flot kundetilfredshed. Noget som harmonerer fint med vores ønske om at sende alle kunder glade og tilfredse ud af vores varehuse, siger han og fortsætter:
- Alligevel vil vi gerne sætte den gode kundeoplevelse yderligere i centrum. Og hvordan gør man det? For os betyder det at stille spørgsmål – massevis af spørgsmål. Kun på den måde kan vi finde den bedste løsning til vores kunder. Dét er essensen af vores nye brandplatform.
Med andre ord vil Elgiganten gerne påtage sig rollen som ’matchmaker’ mellem kunder og elektronik.
- Mennesker er ikke ens. Det er produkter heller ikke. At finde det rette match mellem mennesker og produkter kræver, at vi forstår at stille de rette spørgsmål - og at vi forstår at lytte omhyggeligt til vores kunder, siger Jimmi Frederiksen, Head of Marketing i Elgiganten.
Elgiganten bruger egne medarbejdere i kampagnen, som rulles løbende ud over de næste to år i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Der er afsat et tocifret millionbeløb til formålet.
Konceptet er første leverance fra Publicis, som overtog den nordiske marketingkontrakt i december 2021.
LÆS OGSÅ: Topchef i Elgiganten: Opskriften på succes virker stadig
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter