Elgiganten har valgt nyt kreativt bureau
Den nordiske elektronikkæde, som omsætter for næsten 50 milliarder norske kroner om året, har indgået en aftale med kreativt bureau.
Elgiganten er netop nået til enighed om et samarbejde med det kreative bureau Publicis.
Aftalen gælder for hele Norden, hvor elektronikkoncernen har 414 varehuse og en samlet omsætning på næsten 50 milliarder kroner. Det skriver Elgiganten i en pressemeddelelse.
Jagten på et nyt bureau har varet i flere måneder, og til sidst stod valget mellem fire kandidater.
- Pitchrunden har været både svær og tidskrævende. Svær fordi vi stod overfor så mange dygtige og kreative bureauer og tidskrævende, fordi vi ønskede at bruge tid på virkelig at lære hinanden at kende. En ting er at levere et godt stykke arbejde, men kemien skal også være der. Ellers bliver ethvert samarbejde udfordrende, Jimmi Frederiksen. Han er Head of Brand & Digital i Danmark.
- Men vi er lykkedes med at finde et bureau, som vi tror kan tage os videre på rejsen og hjælpe os med at sætte baren endnu højere i fremtiden. Vi er derfor meget glade og ser frem til at smøge ærmerne op sammen med Publicis, siger han.
Elgiganten fortsætter samarbejdet med Dentsu/Carat som nordisk mediebureau.
Elgiganten har valgt nyt kreativt bureauElgiganten har valgt nyt kreativt bureau.
LÆS OGSÅ: Travl tid i Elgiganten: Varehus på varehus skyder op
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter