Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Dagens retail-ligning: VM = UX+UI IRL"

- Stine Grubbe, Rådgiver og Foredragsholder
Læs bloggen her

Ekspert i omnichannel i hurtigt jobskifte

Ekspert i omnichannel Rasmus Houlind har fået nyt job
Foto: PR



Torsdag den 10 september 2015 kl. 11:43 af: Søren Duran Duus - 0

Efter få måneder som selvstændig er Rasmus Houlind nu tilbage i et lønnet job. - Det var en mulighed, jeg ikke kunne sige nej til, forklarer han.

Nogle gange kan fristelsen være så stor, at den er umulig at sige nej tak til.

Og det er netop, hvad tilfældet er for ekspert i omnichannel Rasmus Houlind.

I foråret kvittede han sin stilling som strategisk direktør hos det digitale bureau Magnetix for i stedet at koncentrere sig om sin egen virksomhed, Omnichannel Institute.

Men nu oplyser Rasmus Houlind, at han igen skal til være lønmodtager. Denne gang som strategisk direktør hos det digitale bureau Agillic.

- Det var en mulighed, jeg ikke kunne sige nej til, skriver Rasmus Houlind i en meddelelse.

Agillic udvikler software til omnichannel marketing, der handler om at interagere med sine kunder gennem alle kanaler på baggrund af data og indsigt i kundernes adfærd.

Kan både blæse og have mel i munden

- Jeg får så at sige mulighed for både at blæse og have mel i munden. Agillic har med deres avancerede software til marketing automation og det globale partnerskab med SAS Institute et stærkt udgangspunkt for at udvikle virksomheden internationalt, siger Rasmus Houlind.

- Samtidig får jeg mulighed for at komme ud med min bog (omnichannel-bogen ’Hvis det handler om mig, så køber jeg!’, red.) på den globale scene og fortsætte det arbejde, som jeg har brugt det sidste halvandet år på. Så det ligger meget fint i forlængelse af flere af de ambitioner, jeg havde, da jeg blev selvstændig, uddyber Rasmus Houlind i en pressemeddelelse.

Agillic har primært sin kundeportefølje i Norden og England med kunder som eksempelvis Matas og Sydbank. Virksomheden har kontorer i København og London. 

LÆS OGSÅ: Ekspert: Det nytter ikke at droppe omnichannel



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD