Detailprofiler samles for at inspirere branchen
Fakta
Foredragsholdere til pej gruppens retailkonference i Herning
- Købmanden Lars Larsen, ejer af Jysk, Bolia, Idemøbler og Ilva
- Hjerneforskeren Peter Lund Madsen, der har dissekeret forbrugerhjernen
- Global Business Development Director Peter Bøgh Kerstens fra Ecco
- Marketingdirektør Claus Tüchsen fra Steen & Strøm
- Brugskunstner og kædeejer Jacob Bahne fra Bahnekoncernen
- Serviceeksperten og forfatteren Søren Bechmann
- Thomas Lüscher fra City 2 Outlet og Søren Wissing fra Holmstaden Kolding
- Adm. direktør Peter Rønn fra Kop & Kande
- Den sociale medie- og serviceekspert Martin Frederiksen fra Klean
- Retail- og forbrugsanalytikere Louise Byg Kongsholm og Jakob Søndergaard
Læs mere om konferencen og programmet her.
Flere anerkendte profiler fra detailbranchen samles til en konference i Herning i juni for at dele erfaringer, tips og tricks.
En lang række profiler i den danske detailbranche lægger den 4. juni vejen forbi Herning. Her afholder pej gruppen for anden gang Danmarks største retail kædekonference.
Udover repræsentanter fra kæder som Ecco, Bahne og Kop & Kande lægger også købmand Lars Larsen og hjerneforsker Peter Lund Madsen vejen forbi kunstmuseet Heart i Herning, hvor konferencen afholdes.
LÆS OGSÅ: Er e-handel din fjende eller fremtid? - highlights fra årets e-handelskonference
Ifølge projektchef i pej gruppen Jakob Søndergaard henvender konferencen sig bredt til detailhandlen på tværs af brancher og kædetyper. Han regner med både at se deltagere fra kædekontorene, men også repræsentanter fra de enkelte butikker. Og alle deltagere kan godt forvente, at de kan tage konkrete redskaber med hjem fra Herning.
- Vi gør meget ud af, at det bliver så handlingsorienteret som muligt. Du skal kunne gå hjem og omsætte det til din egen hverdag og bruge det i morgen, siger Jakob Søndergaard til detailfolk.dk.
Større fokus på indkøbscentre
Det er anden gang, at pej gruppen arrangerer retailkonferencen, og som noget nyt har man i år valgt at fokusere lidt mere på de danske indkøbscentre.
- Der sker meget i centrene i øjeblikket. Der arbejdes meget seriøst på at finde ud af, hvad den næste version af et indkøbscenter i Danmark skal være. Det er noget af det, vi har forsøgt at tage fat i ved at invitere foredragsholdere, hvis faglighed og hverdag har noget med centrene at gøre, siger Jakob Søndergaard.
Her henviser han til marketingdirektør Claus Tüchsen fra Steen & Strøm, Thomas Lüscher fra City 2 Outlet og Søren Wissing fra Holmstaden Kolding, der alle vil give deres input på konferencen.
Pej gruppen har siden 1975 formidlet viden om tidens tendenser til professionelle aktører i livsstilsbrancherne.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter