Detailkæder støtter brysterne
Flere danske detailkæder støtter i oktober Kræftens Bekæmpelse i kampen mod brystkræft.
Med kampagnen "Støt brysterne" bliver der hvert år i oktober sat fokus på Kræftens Bekæmpelses kamp mod brystkræft. En sygdom der rammer en ud af ni kvinder.
Flere detailkæder støtter op om kampagnen ved at sælge specialdesignede varer i deres butikker, hvor overskuddet går til forskning, forebyggelse og støtte til patienter og pårørende.
Det gælder blandt andet Jysk, der for niende år i træk støtter kampagnen ved blandt andet at sælge specialdesignede sengesæt og viskestykker.
Også Flügger støtter op om brystkampagnen. Malerkæden giver 50 kroner til kampen mod brystkræft for hver rulle tapet fra kædens nyeste kollektion, der bliver solgt i oktober.
Det er ikke kun kampen mod brystkræft, som de danske detailkæder støtter op omkring. Tidligere har blandt andet Matas samarbejdet med Kræftens Bekæmpelse i kampen mod hudkræft.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter