Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Detailkæder overvejer mobile kundeklubber

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 14 August 2014 kl. 11:17 - Kilde: Berlingske Business

Flere detailkæder overvejer nu, om kortet til deres kundeklub skal rykkes over på mobiltelefonen.

Mange danskere glemmer kortet til kundeklubben derhjemme.

Derfor overvejer flere kæder nu at lancere digitale løsninger, så kunderne altid har kortet ved hånden på deres mobiltelefoner, skriver Berlingske Business.

Blandt andet har Coop lagt sit medlemskort ind på Faktas mobilapp, og planen er at se, hvordan kunderne tager imod det, inden man breder det ud til resten af dagligvarekoncernens kæder.

Hos malerkæden Flügger bruger man fortsat det klassiske plastikkort til sin kundeklub, men kæden er i fuld gang med overvejelser omkring, hvordan man kan gøre løsningen digital, fortæller Tania De Sanctis, der er e-commerce manager hos Flügger, til Berlingske Business. 

Også hos Matas, der har en af de største kundeklubber herhjemme, er man i fuld gang med at integrere medlemskortet i Club Matas-app'en, fortæller informationschef Henrik Engberg Johannsen til Berlingske Business.

Materialistkæden er også tilmeldt FidMe-app'en, der samler kort fra flere forskellige kundeklubber i en enkelt app. Noget vi tidligere har skrevet om her på detailfolk.dk.

LÆS OGSÅ: App samler loyalitetskort på mobilen

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD