Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Dansk tøjkæde vil skabe musikalsk identitet

Foto: Only.dk



Wednesday den 13 February 2013 kl. 11:36 af: Puk Holm Hansen

En dansk tøjkæde vil i samarbejde med et brandingbureau skabe en musikalsk dimension i deres markedsføring for at nå forbrugerne.

Interessen for samarbejde mellem musik og mode er stor i øjeblikket. Nu vil Bestseller-brandet Only samarbejde med Knowtheirname, et dansk brandingbureau som specialiserer sig i musikbranding og marketing. Det skriver Knowtheirname i en pressemeddelelse.

- Musik har en kraftfuld egenskab, som intet andet kan hamle op med: Den binder sig til vores hukommelse, påvirker vores følelser og lagrer sig i kroppen. Musik har en direkte forbindelse til vores følelser og er dermed en unik faktor, som ethvert brand bør tage seriøst, siger Rasmus Hamann, direktør i Knowtheirname.

Knowtheirname udgiver til foråret et nyt online magasin med fokus på brands og bands, og her bliver Only-mærket altså repræsenteret.

LÆS OGSÅ: Sangerinde er nyt ansigt for H&M

Elektrosoul-sangerinde som musikalsk profil

Den danske elektrosoul-sangerinde MØ skal være Onlys musikalske profil. På denne måde håber Only på at give deres kunder "en oplevelse af en tredje dimension; musikalsk merværdi", skriver Knowtheirname.

Senest har mærkerne qUINT, BliGlad og Selected samarbejdet Knowtheirname.

LÆS OGSÅ: Dansk tøjkæde starter musikkoncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD