Dansk tøjkæde vil skabe musikalsk identitet
En dansk tøjkæde vil i samarbejde med et brandingbureau skabe en musikalsk dimension i deres markedsføring for at nå forbrugerne.
Interessen for samarbejde mellem musik og mode er stor i øjeblikket. Nu vil Bestseller-brandet Only samarbejde med Knowtheirname, et dansk brandingbureau som specialiserer sig i musikbranding og marketing. Det skriver Knowtheirname i en pressemeddelelse.
- Musik har en kraftfuld egenskab, som intet andet kan hamle op med: Den binder sig til vores hukommelse, påvirker vores følelser og lagrer sig i kroppen. Musik har en direkte forbindelse til vores følelser og er dermed en unik faktor, som ethvert brand bør tage seriøst, siger Rasmus Hamann, direktør i Knowtheirname.
Knowtheirname udgiver til foråret et nyt online magasin med fokus på brands og bands, og her bliver Only-mærket altså repræsenteret.
LÆS OGSÅ: Sangerinde er nyt ansigt for H&M
Elektrosoul-sangerinde som musikalsk profil
Den danske elektrosoul-sangerinde MØ skal være Onlys musikalske profil. På denne måde håber Only på at give deres kunder "en oplevelse af en tredje dimension; musikalsk merværdi", skriver Knowtheirname.
Senest har mærkerne qUINT, BliGlad og Selected samarbejdet Knowtheirname.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter