Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk tøjkæde starter musikkoncept

Foto: PDH.dk



Tuesday den 21 August 2012 kl. 11:32 af: Simone Kirstine Hansen

Det danske tøjselskab Quint går nu helt nye veje. I et forsøg på at tiltrække deres unge kunder, har de slået pjalterne sammen med danske musikere.

I denne uge udkommer bandet BliGlad med singlen 'Hjælp', og som noget ganske nyt er det et tøjselskab, der står bag udgivelsen. Tøjmærket Quint har nemlig startet et nyt koncept med titlen 'Sounds Like Fabric', hvor de samarbejder med unge danske kunstnere om at eksponere deres musik blandt deres kunder. 

Sælger en livsstil

- Vi vil gerne være der, hvor vores kunder er, og vi ved, at musik fylder meget i deres hverdag. For os handler det ikke blot om at sælge tøj; det handler om at sælge livsstil. Vi vil gerne markere os ved at støtte ”de nye” - hvad enten det er upcoming musik, nye tøjmærker eller nye personligheder. Vi vil gerne medvirke til at skabe en succes fra bunden, og støtte dem, som er på vej op, udtaler Quints webshop manager, Ulrik E. Larsen i en pressemeddelelse. 

Via nyhedsbreve og kundeblogs vil Quints kunder få adgang til musikken, videoer og interviews med kunstnerne. 

Det er første gang en dansk tøjkæde giver sig i kast med et musiksamarbejde, og det er firmaet KnowTheirName, der står bag. 

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD