Dansk succeskampagne rykker til Sverige
Dansk dagligvarekæde har haft så stor succes med deres kampagne, at Netto i Sverige nu vil kopiere konceptet.
Nu får svenskerne mulighed for at spare rabatmærker sammen til køb af billige gryder, hver gang de handler i Netto. Svenske Netto har nemlig kigget langt efter Dansk Supermarkeds succesfulde guldmærkekampagne, der kører i Bilka, Føtex og Salling.
- Nu tager Netto en unik og succesfuld grydekampagne til Sverige, skriver Netto Marknad Sverige AB, der står bag svenske Netto i en pressemeddelse.
LÆS OGSÅ: Supermarkedskæde kan ikke følge med egen kampagne
Kampagnen starter 10. december og ligner den danske kampagne til forveksling. For hver gang nettokunderne køber for over 50 kroner, får de et rabatmærke, der udløser rabat 70-79 procent på eksklusive gryder, når man har 25 mærker.
- Med denne grydekampagne ønsker vi at belønne vores loyale kunder. De, der handler her hver eneste uge og ved, at det altid er billigt i Netto. Vi er utrolig taknemmelige for alle vores kunder, og nu er det tid til, at vi viser dem lidt ekstra påskønnelse, udtaler administrerende direktør for Netto i Sverige Carsten Hansen.
Allerede igang med ny kampagne
Hos Dansk Supermarked var kampagnen så stor en succes blandt kunderne, at man måtte udvide tidsfristen for, hvor længe man kunne bruge mærkerne. Dansk Supermarked har desuden allerede sat gang i en ny tilsvarende kampagne med luksusknive.
LÆS OGSÅ: Grydekampagne må indføre ventelister og sms-service
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter