Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk Supermarkeds kampagne fortsat stor succes

Foto: dsguld.dk



Monday den 12 November 2012 kl. 10:09 af: Simone Hansen

Føtex, Bilka og Sallings 'Guldmærkekampagne', der giver rabat på gryder og pander, er så populær, at DS udvider tidsfristen for kunder med fyldte hæfter.

Danskerne er helt vilde med billigere potter og pander. Det kan Dansk Supermarked konkludere efter deres succesfulde guldmærkekampagne. I løbet af den sidste måned har kunderne fået mulighed for at spare guldmærker op ved deres køb i Føtex, Bilka og Salling, mærkerne udløser efterfølgende stor rabat på gryder og pander fra Thomas Cook og Pour. 

Succesen var så stor, at et hav af butikker lynhurtigt måtte melde om udsolgt af kogegrejet. 

Læs også: Supermarkedskæde kan ikke følge med egen kampagne

Og selv om kampagnen egentlig stopper 1. december lover Dansk Supermarked nu, at kunder med fyldte guldmærkehæfter nok skal få deres gryder og pander, selv efter kampagnen er sluttet. 

- Skulle vi komme i en situation, hvor vi ikke kan opfylde alle kunders ønsker før 1. december, vil vi stadig garantere en senere levering af varerne. Så længe man har et fyldt samlehæfte, skal vi nok få gryder og pander nok hjem til alle, udtaler Jean Ladehoff, indkøbsdirektør for nonfood i Dansk Supermarked i en pressemeddelse. 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD