Dansk shoppingscenter vinder tre internationale sølvmedaljer
Danmarks ældste shoppingcenter vandt sølv, i alle de tre kategorier de var nomineret i ved en stor international kåring i Wien.
Det var en flok stolte repræsentanter fra Rødovre Centrum og centrets kreative bureaupartnere, der hele tre gange kunne løfte armene i vejret til en storstilet kåring i Østrig.
Det skete ved den prestigefyldte Solal Awards at Rødovre Centrum var oppe i mod 200 centre fra 23 forskellige lande i Europa og Sydafrika. Det skriver SoMe-bureaet Spasiba i en pressemeddelelse.
Tre gange sølv
Rødovre Centrum var nomineret i følgende kategorier, hvor de vandt sølv i alle tre:
- Brand Awareness med en julekampagne, hvor Rødovre Centrums kunder medvirkede som modeller
- Emerging Technology med Rødovre Centrum Live på en Facebook kampagne
- Footfall Activation med kampagnen ”50 years of Fairytales”, papirklip og 50 års fødselsdag
De flotte medaljer vakte naturligvis jubel hos storcentrets marketingdirektør.
- Vi er et center med høje ambitioner, også til vores bureauer! At være nomineret - og vinde priser i alle 3 kategorier - er fuldkommen vildt. Det viser bare, at tæt og nærværende samarbejde med vores bureauer er meget vigtigt – et samarbejde hvor vi lægger afstand til et ”normalt” kunde og bureau forhold, siger marketingdirektør Charlotte Andersen og fortsætter:
- Vi er stolte over, at vi som det eneste danske center formår, at placere os på den europæiske og Sydafrikanske scene. Med 221 indstillinger fra 23 forskellige lande og 30 nomineringer var konkurrencen hård. Af samme grund er vi utrolig stolte - og vi er selvfølgelig klar til at tage kampen op næste år igen, lyder det fra Charlotte Andersen.
Stolt bureaupartner
Også hos SoMe-bureauet Spasiba, der har arbejdet sammen med Rødovre Centrum i syv år, vækker priserne stor glæde.
- Vi er er stolte over priserne - men mest over at vi har en kunde, som er både modig og meget ambitiøs. Vores fælles ambition om at tænke nyt og skabe værdi gennem sociale medier, hvor vi har nået næsten 100.000 fans på Facebook, er lykkedes – og med priserne cementerer vi, at den sociale tilstedeværelse er vigtigere end nogensinde, siger Spasibas to ejere ejere, Jeppe Conrad og Nicolaj Sandberg i en fælles kommentar.
- Vores mangeårige arbejde med detailhandel omkring hvordan man igennem sociale medier skaber bundlinje giver os en konkurrencefordel i et marked, der ofte er præget af ad hoc løsninger, frem for strategi. Vores bureauform har igennem alle 9 år taget sit udgangspunkt i agilitet og købmandsskab. Med priserne i Wien blev vi bekræftet i at vores arbejdsform og strategisk tilgang er den rigtige, afslutter de to direktører.
Det er ICSC - International Council of Shopping Centers – der står bag kåringen og prisoverrækkelsen. ICSC er den førende globale brancheforening for shoppingcentre med mere end 63.000 medlemmer i over 100 lande.
LÆS OGSÅ: Frederiksbergcentret vinder international pris
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter