Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk designgigant udvider i Kina

Foto: Bang & Olufsen



Wednesday den 30 January 2013 kl. 07:41 af: Simone Hansen

I 2013 får kineserne mere end 50 nye butikker fra en dansk designvirksomhed, der især satser på deres ungdommelige produkter i Kina.

Bang og Olufsen åbner 50 nye B&O Play-butikker i Kina i år 2013, det annoncerede den danske elektronik- og designvirksomhed i en fondsbørsmeddelse igår. 

B&O Play er  elektronikprodukter designet til et lidt yngre publikum og til en noget billigere pris end de fleste B&O-produkter. 

Udvide kendskabet

Ifølge virksomheden vil B&O Play-butikkerne være lidt mindre end deres standard butikker B1 og primært blive placeret som shops-in-shops i eksklusive storcentre. 

- Hovedformålet med B&O PLAY butikkerne er at udvide kendskabet til Bang & Olufsen brandet samt at generere trafik til de nuværende B1-butikker, skriver virksomheden i en pressemeddelse. 

For nyligt fremlager Bang og Olufsen et noget skuffende årsregnskab, der blandt andet betød at virksomheden satte gang i 125 butikslukninger i Europa. Et af de få lyspunkter var dog netop salget af B&O Play-produkterne, der modsat salget af B&O's traditionelle produktlinje er gået godt. 

LÆS OGSå: Bang og Olufsen-regnskab skuffer fælt

LÆS OGSÅ: B&O lukker 125 butikker

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD