Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Coop vil knytte butikker og hovedkontor tættere sammen





Thursday den 15 August 2019 kl. 11:08 af: Kristian Holgersen

Indførelsen af en ny portal skal gøre det nemmere at samarbejde på tværs af Coop-koncernen.

At få endnu mere styr på tilgængeligheden af varer og dermed øge kundetilfredsheden er målet for Coop Danmark, som nu implementerer løsningen On-the-Go.

Der er tale om en fælles platform, som er designet til at styrke kommunikationen mellem butikker og hovedkontor. Det skriver virksomheden bag platformen, Relex Solutions, i en pressemeddelelse.

- Vi vil sikre at vores butikker og hovedkontoret har adgang til den samme information, så de kan kommunikere mere effektivt og planlægge butiksdisplays og varetilgængelighed på hylderne bedre, siger Michael Duus, Business Process Owner hos Coop Danmark. Han fortsætter:

- Med en sammenhængende butiksportal, kan vores butikker bedre bringe relevant input til planlægningsprocessen, se og ændre forslag og produktattributter on-the-go, og gennemgå butik- og kategori-KPI’er.

Relex Solutions leverer allerede løsninger til Coop Danmark til forecast, varestyring og sortiment- og space planning.

Coop Danmark har mere end 1100 butikker i Danmark.

LÆS OGSÅ: It-løsning har radikalt ændret markedsføringen i Fakta



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD