Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Arla lancerer digitalt koncept med discountkæde

Foto: detailfolk.dk



Monday den 8 April 2019 kl. 10:03 - Kilde: Børsen

Mejerigiganten forsøger at lokke flere dagligvarekæder til at blive en del af det digitale koncept.

Brugerne af Rema 1000’s digitale løsning - Vigo.dk - kan nu få leveret ingredienserne til opskrifter fra Karolines Køkken direkte til døren ved hjælp af ganske få klik.

Det er muligt, fordi discountkæden er blevet en del af Arla-konceptet Click & Cook, skriver Børsen.

Ambitionen er at få endnu flere af dagligvarehandlens spillere med ombord, men indtil videre er Rema 1000 de eneste, der har takket ja.

- Vi er glade for, at vi åbenbart er med som den første, siger Jesper Bove-Nielsen til Børsen. Han er administrerende direktør i Vigo.dk.

- Danskerne er jo vænnet til, at når vi vil se en film, så behøver man ikke ud for at købe eller leje, men man gør det med det samme på Netflix. Vi vil gerne vise, at sådan kan man også med vores varer, fortsætter han.

Med Vigo er det muligt at bestille sine dagligvarer og lade andre brugere af appen klare indkøb og levering.

LÆS OGSÅ: Rema 1000 øger overskuddet i Danmark

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD