Dagligvarekoncern: Vores app er downloadet en million gange
PROFILJOBS
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil
KINGS & QUEENS ÅBNER I AARHUS og søger personale – kom og bliv en del af en modesucces!

På et år er antallet af downloads fordoblet, og det overgår klart dagligvarekoncernens forventninger.
Mere end en million gange har danskerne hentet Coops kunde-app ned på telefonen. Det skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.
- Kunderne har taget appen til sig langt hurtigere, end vi havde forventet, siger Anders Mittag. Han er direktør for medlemsprogrammet og de digitale kanaler i Coop.
- Forklaringen er, at de oplever nogle konkrete fordele, som er målrettet: Personlige tilbud, spil og så videre, fortsætter han.
Hidtil har tilbudsaviserne været det vigtigste kommunikationsmiddel i konkurrencen om kunderne, skriver Coop. Men gennem de seneste to år er appen blevet kørt i stilling som en afløser.
- Appen giver os en mulighed for at møde vores medlemmer med målrettet kommunikation og personlige tilbud på deres smartphone, og på sigt betyder det, at vi kan spare på den trykte tilbudsavis, siger Anders Mittag.
Det første gennembrud kom i december 2017, hvor antallet af downloads rundede 500.000.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Kendt tegneserieforretning må dreje nøglen om
Her er Pandoras nye topchef
Fødevarekoncern henter chef i Coop
Detailfolk retter: Neye-butikkerne har million-overskud
Lidl gennemfører stor udvidelse af sortimentet
Ikea overvejer en Amazon-agtig platform
Superbrugsen henter ny salgsdirektør
Direktør fortryder unødig overforsigtighed
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?