Coop melder om flere tilfredse kunder
En tilbagevendende undersøgelse blandt 200.000 kunder viser stigende tilfredshed med butikkerne i alle Coops fem kæder.
Kunderne er blevet mere tilfredse med Coops butikker.
Det viser en stor kundeundersøgelse med 200.000 deltagende forbrugere, som dagligvarekoncernen netop har gennemført.
Den viser for femte gang i streg stigende tilfredshed i alle koncernens fem kæder, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen/LokalBrugsen, Fakta og Irma, skriver Coop i en pressemeddelelse. Dagligvarekoncernen oplyser dog ingen konkrete tal på fremgangen i de enkelte kæder.
- Rapportens resultat – at kunderne er blevet mere tilfredse med at handle i vores butikker - er selvfølgelig glædeligt. Men det vigtigste formål med undersøgelsen er at få viden fra kunderne om, hvor vi kan gøre det endnu bedre, siger koncerndirektør i Coop, Michael Løve, i pressemeddelelsen.
To butikker med rekordscore
Kunderne har vurderet deres lokale butikker på væsentlige punkter og er blevet spurgt, om de vil anbefale butikken til andre. På baggrund af besvarelserne er der blevet udarbejdet en rapport til hver enkelt butik.
For første gang i undersøgelsens historie har Coop nu to butikker med en såkaldt NPS-score på over 90, hvilket er en meget høj score. Det er Dagli’Brugsen Hellested og Dagli’Brugsen Skovby, der dermed har overhalet den mangeårige nummer et i målingerne, SuperBrugsen Fensmark, der dog også er gået frem i den seneste måling og nu ligger på en delt tredjeplads blandt alle butikkerne i Coop.
Alle Coops kæder viser fremgang, når det gælder overensstemmelse mellem pris og kvalitet, friske produkter i frugt- og grøntafdelingen, et godt udvalg af frugt og grønt samt et godt udvalg af kød.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter