Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Butiksejer tog alternative midler i brug for at finde kunde

Foto: Instagram



Monday den 12 January 2015 kl. 11:22 - Kilde: Flere medier

En opfindsom cykelhandler måtte tage alternative midler i brug, da han mistede en kundes telefonnummer. Hans påfund er nu gået viralt på de sociale medier.

Gode råd er dyre, når man har lovet at ringe til en kunde, men mister telefonnummeret.

Ejer og bestyrer hos Jupiter Cykler i Odense, Simon Jensen, lod sig dog ikke kue, selvom kunden ikke var til at slå op i telefonbogen eller på Google. I stedet tog han alternative midler i brug, skriver flere medier.

Han besluttede sig for at hænge et stort skilt med teksten "Katrine din cykel er klar. Jeg har mistet dit telefonnummer" i vinduet til butikken (se billede i toppen af artiklen). Efterfølgende gik skiltet viralt på de sociale medier, hvor flere delte det og kommenterede på den gode service. 

Cykelhandleren selv understreger dog over for Ekstra Bladet, at han blot gjorde hvad han kunne for at finde frem til kunden, når nu han havde mistet hendes telefonnummer.

Historien endte da også lykkeligt, da cykel og kunde blev genforenet. Det var dog ikke fordi, hun så skiltet i vinduet, men fordi hun troede, at aftalen var, at hun skulle komme forbi butikken senere på ugen, fortæller Simon Jensen til BT.

LÆS OGSÅ: Så sjove kan butiksskilte også være



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD