Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Butikker kritiserer ny Wupti-markedsplads

Foto: Dansk Supermarked



Thursday den 6 April 2017 kl. 09:22 - Kilde: Børsen

Den kommende danske konkurrent til Amazon får en lunken modtagelse fra flere butikker, som ikke vil dele ud af sine kundedata.

I går kom det frem, at Wupti.com vil skabe en konkurrencedygtig dansk version af Amazon, hvor alle netbutikker kan sælge deres produkter direkte til forbrugerne

Men nu giver flere af landets store netbutikker satsningen en lunken modtagelse. Det skriver Børsen torsdag.

Hos modegiganten Boozt.com afviser man blankt at blive en del af markedspladsen, der ikke vil give danske virksomheder bedre kort på hånden i konkurrencen med internationale giganter som Amazon.

- Det er at gøre Amazon en stor tjeneste at sige til folk, at nu kommer der noget farligt fra udlandet og at vi vil redde jer allesammen. Dansk Supermarked er også hårde at forhandle med. Der sker jo bare det, at Dansk Supermarked kommer til at sætte sig på kunderne, og de vigtige kundedata, og så tager de samtidig en kommission for det, siger administrerende direktør i Boozt.com, Hermann Haraldsson, til Børsen.

Heller ikke hos Matas ønsker man at lægge opsamlingen af data over til en tredjepart. Kritikken bliver dog afvist af Dansk Supermarked, som ejer Wupti.com.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked udfordrer internetgiganter med stort sats

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD