Bureau udvikler en ny brand-platform til Netto
Ifølge discountkædens kommercielle direktør er der ikke bare tale om en reklamekampagne. Det er en “ambition og filosofi.”
Netto har fået en helt ny brand-platform med overskriften ”Hver dag tæller i Netto.” Det skriver Dansk Markedsføring.
Brand-platformen er udviklet sammen med bureauet Orbit Red og skal være styrende for alle Nettos strategiske initiativer - både i kommunikationen og ude i kædens mange butikker.
- ”Hver dag tæller i Netto” er ikke bare en reklamekampagne for os. Det er en ambition og filosofi, som vi skal bevise, aktivere og arbejde med - både over for kunder og internt over for hinanden, siger Martin Hasgard Olesen til Dansk Markedsføring. Han er kommerciel direktør i Netto.
Allerede nu er brand-platformen brugt som udgangspunkt i en ny film. Snart kommer den også til at være synlig på print og digitalt, mens den også er en del af kædens nye butikskoncept, som er ved at blive rullet ud.
Se filmen her:
LÆS OGSÅ: Nyt butikskoncept: I dag åbner Nettos bud på fremtiden
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter