Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Iværksætteri: Vigtige faktorer i opstarten"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Bureau udvikler en ny brand-platform til Netto

Foto: PR - Claus Sjödin



Tirsdag den 23 oktober 2018 kl. 11:16 - Kilde: Dansk Markedsføring - 0

Ifølge discountkædens kommercielle direktør er der ikke bare tale om en reklamekampagne. Det er en “ambition og filosofi.”

Netto har fået en helt ny brand-platform med overskriften ”Hver dag tæller i Netto.” Det skriver Dansk Markedsføring.

Brand-platformen er udviklet sammen med bureauet Orbit Red og skal være styrende for alle Nettos strategiske initiativer - både i kommunikationen og ude i kædens mange butikker.

- ”Hver dag tæller i Netto” er ikke bare en reklamekampagne for os. Det er en ambition og filosofi, som vi skal bevise, aktivere og arbejde med - både over for kunder og internt over for hinanden, siger Martin Hasgard Olesen til Dansk Markedsføring. Han er kommerciel direktør i Netto.

Allerede nu er brand-platformen brugt som udgangspunkt i en ny film. Snart kommer den også til at være synlig på print og digitalt, mens den også er en del af kædens nye butikskoncept, som er ved at blive rullet ud.

Se filmen her:

 LÆS OGSÅ: Nyt butikskoncept: I dag åbner Nettos bud på fremtiden

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD