Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Bureau udvikler en ny brand-platform til Netto

Foto: PR - Claus Sjödin



Tuesday den 23 October 2018 kl. 11:16 - Kilde: Dansk Markedsføring

Ifølge discountkædens kommercielle direktør er der ikke bare tale om en reklamekampagne. Det er en “ambition og filosofi.”

Netto har fået en helt ny brand-platform med overskriften ”Hver dag tæller i Netto.” Det skriver Dansk Markedsføring.

Brand-platformen er udviklet sammen med bureauet Orbit Red og skal være styrende for alle Nettos strategiske initiativer - både i kommunikationen og ude i kædens mange butikker.

- ”Hver dag tæller i Netto” er ikke bare en reklamekampagne for os. Det er en ambition og filosofi, som vi skal bevise, aktivere og arbejde med - både over for kunder og internt over for hinanden, siger Martin Hasgard Olesen til Dansk Markedsføring. Han er kommerciel direktør i Netto.

Allerede nu er brand-platformen brugt som udgangspunkt i en ny film. Snart kommer den også til at være synlig på print og digitalt, mens den også er en del af kædens nye butikskoncept, som er ved at blive rullet ud.

Se filmen her:

 LÆS OGSÅ: Nyt butikskoncept: I dag åbner Nettos bud på fremtiden

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD