Stor undersøgelse ligger til grund for nye Ikea-film
To nye reklamefilm fra den svenske boliggigant bygger på oplysninger fra mere end 22.000 kunder. Se dem her.
Gennem de seneste år har Ikea skåret al sin kommunikation efter strategien “Plads til livet.”
Det gælder også boliggigantens to nye reklamefilm, som bygger på en global undersøgelse, hvor mere end 22.000 kunder fra 22 lande har svaret på spørgsmål om deres hjem.
- Ud fra undersøgelsen valgte vi de to indsigter, der var mest relevante for danskerne, og bad Hjaltelin Stahl bearbejde dem til filmnarrativer, siger Anne Krogh til Dansk Markedsføring. Hun er ansvarlig for marketing hos Ikea Danmark.
- Opgaven var at vise forskellige aspekter af det autentiske familieliv med Ikea-produkter og løsninger som en naturlig del af fortællingen. Og det synes vi, der er kommet to stærke film ud af, fortsætter hun.
LÆS OGSÅ: Mareridt går viralt: Sådan byder Coop de unge velkommen
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter