Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Stor undersøgelse ligger til grund for nye Ikea-film

Foto: detailfolk.dk



Monday den 22 October 2018 kl. 06:00 - Kilde: Dansk Markedsføring

To nye reklamefilm fra den svenske boliggigant bygger på oplysninger fra mere end 22.000 kunder. Se dem her.

Gennem de seneste år har Ikea skåret al sin kommunikation efter strategien “Plads til livet.”

Det gælder også boliggigantens to nye reklamefilm, som bygger på en global undersøgelse, hvor mere end 22.000 kunder fra 22 lande har svaret på spørgsmål om deres hjem.

- Ud fra undersøgelsen valgte vi de to indsigter, der var mest relevante for danskerne, og bad Hjaltelin Stahl bearbejde dem til filmnarrativer, siger Anne Krogh til Dansk Markedsføring. Hun er ansvarlig for marketing hos Ikea Danmark.

- Opgaven var at vise forskellige aspekter af det autentiske familieliv med Ikea-produkter og løsninger som en naturlig del af fortællingen. Og det synes vi, der er kommet to stærke film ud af, fortsætter hun.

LÆS OGSÅ: Mareridt går viralt: Sådan byder Coop de unge velkommen

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD