Søstrene Grene slår konceptet fast med ny film
Den nye film er tiltænkt en nøglerolle, når detailkæden ruller sit koncept ud på nye markeder. Se den her.
Søstrene Grene har premiere på en film, der forsøger at formidle butikkernes koncept - eller oplevelsesunivers - til forbrugerne.
Filmen henvender sig især til nye markeder, hvor den skal være med til at positionere Søstrene Grene i forhold til konkurrenterne, fremgår det af en pressemeddelelse.
- Derfor var det naturlige tilløbsstykke til filmen at skabe en kernefortælling, der kunne bringe vores identitet til live og samtidig fungere som forståelsesramme for dét univers, man møder i butikkerne, siger CCO Mads Jensen og fortsætter:
- Vi er et koncept, der i sin tidlige oprindelse fandt inspiration i balletten, teateret og den klassiske musik, hvilket derfor også har været centrale virkemidler i filmen. Alt i alt føler vi, at der er skabt et æstetisk flot og kreativt filmprodukt, som skiller sig ud fra mængden.
Lige nu har detailkæden 190 butikker fordelt på 15 lande. I årsrapporten over 2016/17 er det samlede overskud 32 millioner kroner, mens nettoomsætningen gik 40 procent frem til 614 mio. kroner.
Filmen er udviklet og produceret af M2Film.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter