Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Søstrene Grene slår konceptet fast med ny film

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 24 May 2018 kl. 10:10 af: Kristian Holgersen

Den nye film er tiltænkt en nøglerolle, når detailkæden ruller sit koncept ud på nye markeder. Se den her.

Søstrene Grene har premiere på en film, der forsøger at formidle butikkernes koncept - eller oplevelsesunivers - til forbrugerne.

Filmen henvender sig især til nye markeder, hvor den skal være med til at positionere Søstrene Grene i forhold til konkurrenterne, fremgår det af en pressemeddelelse.

- Derfor var det naturlige tilløbsstykke til filmen at skabe en kernefortælling, der kunne bringe vores identitet til live og samtidig fungere som forståelsesramme for dét univers, man møder i butikkerne, siger CCO Mads Jensen og fortsætter:

- Vi er et koncept, der i sin tidlige oprindelse fandt inspiration i balletten, teateret og den klassiske musik, hvilket derfor også har været centrale virkemidler i filmen. Alt i alt føler vi, at der er skabt et æstetisk flot og kreativt filmprodukt, som skiller sig ud fra mængden.

Lige nu har detailkæden 190 butikker fordelt på 15 lande. I årsrapporten over 2016/17 er det samlede overskud 32 millioner kroner, mens nettoomsætningen gik 40 procent frem til 614 mio. kroner.

Filmen er udviklet og produceret af M2Film.

LÆS OGSÅ: Søstrene Grene rykker ind på to nye markeder



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD