Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Boligkæde lancerer ny strategi

Foto: Colourbox



Wednesday den 22 January 2014 kl. 11:24 af: Freja Thorbech

Med mere end 40 butikker på landsplan gør botex sig klar til 2014 ved at sadle om til en ny omni-channel strategi.

Online og offline skal opfattes som en samlet enhed for kunderne.

Det er målet for bolig- og tekstilkæden Botex, der har indledt en omstillingsproces, der i 2014 skal omstille kæden fra at være en traditionel detailhandler til at blive en omni-channel detailhandler.

- En proces, som den vi skal igennem i løbet af 2014 kræver fælles fodslag på tværs af organisationen, og vi har derfor arbejdet tæt sammen med butikker, leverandører og samarbejdspartnere, for at sikre opbakning og ejerskab hele vejen rundt. Det er fuldstændigt afgørende, hvis vi skal have succes med det nye omni-channel fokus, siger Jørgen Adelgaard, der er kædedirektør hos botex, i en udtalelse.

Tilpasser processer og arbejdsgange

Indtil nu har den frivillige kæde kørt de 40 landsdækkende butikker og webshoppen hver for sig, men det skal være slut nu. I stedet vil man omstille organisationen, så arbejdsgange og processer bliver tilpasses og optimeret i forhold til det nye fokus. Samtidig bliver også salgs- og marketingkanaler udviklet, så kunderne bliver mødt med en række nye online features, herunder en helt ny webshop.

Boligkæden har valgt at samarbejde med webdanmark.com, der har tidligere erfaring fra detailbranchen med kunder som Tøjeksperten, Noa Noa, Imerco, og Fona.

LÆS OGSÅ: Cross channel giver både muligheder og udfordringer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD