Bilka sænker priserne på flere tusinde varer
En blå kampagne og prisnedsættelser på 5.000 varer er lige nu på plakaten i Bilka. Kunderne skal have tillid til priserne, lyder det.
I Bilka bliver prisen på 5.000 varer i nonfood-afdelingerne nu sat ned. Det skriver Bureaubiz.
Prisnedsættelserne bliver kommunikeret ud til kunderne gennem en ny kampagne, der skal styrke tilliden til kædens normalpriser. I den forbindelse spiller den blå farve en væsentlig rolle.
- Der er en masse symbolik i at kommunikere ‘Blå Lav Pris’, da vi dels vil kommunikere lav pris og holde fast i Bilkas blå farve, og dermed distancere os fra de gule tilbudspriser, siger marketingchef Tore Nederland til Bureaubiz.
Siden 2017 har søsterkæden Føtex haft succes med sin egen priskampagne, hvor en en talende boksehandske på snøvlende vis gør folk opmærksomme på, at butikkerne har sænket priserne.
LÆS OGSÅ: Populær kampagne giver Bilka og Føtex klager på halsen
Læs hele artiklen på BureaubizFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter