Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Bestseller satser på USA

Foto: detailfolk.dk



Monday den 13 April 2015 kl. 08:59 - Kilde: Børsen

Nu lancerer den danske gigant tre af sine brands i USA i forsøget på at få del i det amerikanske modemarked, hvor der årligt sælges for 2000 mia. kr.

Nu forsøger danske Bestseller sig på det amerikanske marked.

Den danske modegigant har etableret sig med salgskontor, webbutik og showroom på Manhattan i New York, skriver Børsen. I første omgang er det tre ud af koncernens 20 brands, som bliver introduceret på det amerikanske marked, hvor der hvert år sælges modetøj for over 2000 milliarder kroner. Det er Vero Moda, jeansmærket Noisy May og Junarose, der har fokus på store størrelser, som amerikanerne i første omgang kommer til at stifte bekendtskab med.

International salgschef for Vero Moda Jerome Rolland siger til Børsen, at man i første omgang satser på aftaler med små og mellemstore butikskæder, store department stores og onlinesalg. Først når man har konstateret, at kunderne er der, rykker man ind med sit eget detail-setup.

LÆS OGSÅ: Bestseller giver hele dagens globale overskud til velgørenhed

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD