Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Bestseller i stor onlinesatsning

Foto: Bestseller



Thursday den 28 August 2014 kl. 11:32 af: Freja Thorbech

Den danske modegigant har netop åbnet sin største butik nogensinde. Det er en onlinebutik, der samler alle Bestsellers mærker under et tag.

Tirsdag i denne uge slog Bestseller dørene op til en helt ny butik, der er modegigantens største til dato.

Det skete online, da Bestseller.com blev til en webshop, der sælger tøj og accessories på tværs af virksomhedens forskellige mærker.

17 af kædens mærker har ellers allerede deres egne butikker online, men nu skal kunderne nemmere kunne handle på tværs. 

- Den nye bestseller.com webshop vil supplere de andre brand-webshops, men i sidste ende også give en helt ny shoppingoplevelse, da det fulde sortiment fra alle vores mærker nu kan sorteres på tværs af både mærker og kategorier i en enkelt butik, siger e-commerce direktør i Bestseller, Jens Christian Buhl, i en udtalelse.

Han mener, at det er helt naturligt, at Bestseller nu går den vej.

- Vi har altid betragtet vores butikker som vores førende marketingkanaler, så det er kun naturligt, at virksomhedens hjemmeside skal være en Bestseller-butik, siger Jens Christian Buhl.

LÆS OGSÅ: Bestseller i milliardopkøb



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD