Bestseller lancerer nyt modebrand
Den danske detailgigant har netop lanceret et nyt unisex brand.
Et nyt Bestseller-brand har set dagens lys.
Det er et unisex-brand, der hedder ADPT. Målgruppen er de modebevidste unge, som navigerer i en verden, der er under konstant forandring og bliver mindre dag for dag. Kernen i ADPT. er casual jeanswear til hverdagsbrug. Der er sat fokus på et mix af former og detaljer i materialer af en høj kvalitet.
ADPT. har en unik DNA, både når det kommer til produktet og produktionen, hvor man med en kort værdikæde er i stand til at levere, når der opstår nye trends.
- Vi fokuserer på at holde vores værdikæde kort, så vi hele tiden er i stand til at tilpasse os markedets behov. Vi har seks små kollektioner med deadline så tæt på leveringen som muligt. Vi arbejder med ugentlig ekspress, hvor vi er i stand til at levere produkter inden for tre uger, siger brand manager Thomas Rosenvold Tygesen i en udtalelse.
Bestseller har udover ADAPT. 20 andre brands. Det gælder blandt andre brands som Jack & Jones, Name It, Noisy May og Pieces. De sælges i mere end 15.000 butikker på verdensplan. Bestseller driver selv mere end 3.000 butikker på 70 markeder.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter