Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Bestseller lancerer nyt modebrand

Bestseller har mere end 3.000 butikker rundt om i verden.
Foto: detailfolk.dk



Friday den 30 January 2015 kl. 05:50 af: Freja Thorbech

Den danske detailgigant har netop lanceret et nyt unisex brand.

Et nyt Bestseller-brand har set dagens lys.

Det er et unisex-brand, der hedder ADPT. Målgruppen er de modebevidste unge, som navigerer i en verden, der er under konstant forandring og bliver mindre dag for dag. Kernen i ADPT. er casual jeanswear til hverdagsbrug. Der er sat fokus på et mix af former og detaljer i materialer af en høj kvalitet.

ADPT. har en unik DNA, både når det kommer til produktet og produktionen, hvor man med en kort værdikæde er i stand til at levere, når der opstår nye trends. 

- Vi fokuserer på at holde vores værdikæde kort, så vi hele tiden er i stand til at tilpasse os markedets behov. Vi har seks små kollektioner med deadline så tæt på leveringen som muligt. Vi arbejder med ugentlig ekspress, hvor vi er i stand til at levere produkter inden for tre uger, siger brand manager Thomas Rosenvold Tygesen i en udtalelse.

Bestseller har udover ADAPT. 20 andre brands. Det gælder blandt andre brands som Jack & Jones, Name It, Noisy May og Pieces. De sælges i mere end 15.000 butikker på verdensplan. Bestseller driver selv mere end 3.000 butikker på 70 markeder.

LÆS OGSÅ: Bestseller går frem



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD