Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Alle gode gange tre for succeskampagne

Foto: dsguld.dk



Friday den 1 March 2013 kl. 09:36

En succesrig supermarkeds-kampagne bliver for tredje gang forlænget.

Nu kan de små mærker igen give Dansk Supermarkeds kunder rabat på et nyt, udvalgt sortiment. Guldmærkekampagnerne i Bilka, Føtex og Salling har været sådan en stor succes, at dem for tredje gang bliver forlænget. Nu med tasker, rygsække og trolleys som valgmuligheder.

Det skriver Jyllands-Posten.

- Nogle af produkterne i den nye kampagne er lidt dyrere end gryderne og knivene, så derfor forventer vi et lidt mindre salg," siger Jean Ladehoff, indkøbsdirektør for non-food i Dansk Supermarked til Jyllands-Posten.

LÆS OGSÅ: Succeskampagne følges op med nye varer

Overraskende succes gav vanskeligheder

Guldmærkekampagnen blev lanceret for første gang i juli sidste år, og den fik så stor succes, at Dansk Supermarked havde problemer med at levere gryder og pander til alle de kunder, som havde indsamlet de små værdikuponer, kunne detailfolk fortælle i oktober.

LÆS OGSÅ: Supermarkedskæde kan ikke følge med egen kampagne

Den nye kampagne starter i midten af marts og løber frem til midten af juli.

(Jyllands-Posten)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD