Zalando vil åbne fysiske butikker
Den tyske modeportal Zalando vil gå i Amazons fodspor og åbne fysiske butikker rundt om i Europa.
Store flagskibsbutikker, der kan supplere webshoppen - sådan lyder den tyske modegigant Zalandos nye plan. Butikkerne skal åbne i Paris, London og Berlin. Det skriver Retail Detail.
Butikkerne skal fungere som en slags fysisk reklame for webshoppen, forklarer Zalandos administrerende direktør Rubin Ritter til German Manager Magazin.
- Vi har mange fans i kosmopolitiske byer, fans, der bruger meget tid sammen med os og bestiller meget, siger administrerende direktør og fortsætter:
- Det kunne være interessant for dem at få vores mærker til salg offline også.
Zalando ejer i forvejen den fysiske basketballkæde Kickz, der allerede har et lille butiksnetværk i Tyskland.
LÆS OGSÅ: Zalando vil ansætte 2000 nye medarbejdere
Læs hele artiklen på Retail DetailFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter