Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Servicetjek: Se supermarkedernes top og bund

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 8 November 2016 kl. 05:50 - Kilde: Søndagsavisen

Et tjek af 119 supermarkeder og discountbutikker viser, hvem der har problemer med rod, og hvem der har styr på tingene.

Orden i butikken er i den grad vigtigt for kundens indkøbsoplevelse. Derfor er det også interessant at se på, hvilke supermarkeder og discountbutikker der har bedst styr på butikken. Det har Søndagsavisen gjort ved at gennemføre et stort servicetjek af 119 supermarkeder og discountbutikker - 11 kæder i alt. 

De steder, hvor der var mest rod, var hos Netto, Lidl, Kiwi og Føtex, skriver avisen.

- Vi er selvfølgelig slet ikke tilfredse med resultatet, siger Rikke Brandes, kommunikationschef i Lidl.

Blandt Supermarkederne er det Irma, der lægger sig i front. Det skyldes, blandt andet, at Irma havde færrest dårlige varer i grøntafdelingen. I alt har Søndagsavisen undersøgt seks forskellige områder: Kurve til rådighed, datooverskredne varer, generelt rod, mugne varer, vogne til rådighed og rod i vogne/kurve. 

Aldi scorer højest blandt discountbutikkerne. Her er der mindst rod og flest kurve og vogne til rådighed.

LÆS OGSÅ: Stort servicetjek: Her er de bedste butikker

Læs hele artiklen på Søndagsavisen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD