Vero Moda scorer rapkæftet superstjerne
Vero Moda har brugt sin Instagramprofil til at afsløre, hvem der skal sælge kædens efterårskollektion. Og det er ikke hvem som helst.
Et af Bestsellers ældste mærker, Vero Moda, har nu lavet en aftale med en af Englands største stjerner. Den succesfulde og rapkæftede sangerinde Lily Allen skal nemlig være kampagnemodel for Vero Moda det næste års tid.
Hun starter med at reklamere for mærkets næste kollektion, der kommer ud i alle butikker til august. Det skriver blandt andet det engelske medie WWB. Vero Moda selv annoncerede nyheden på Instagram, hvor kæden også har lagt nogle billeder op af Lily Allen i august-kollektionen.
Tro mod sig selv
Med billederne skrev Vero Moda følgende på Instagram:
- Trommehvirvel ... Og det nye ansigt for Vero Moda er ... LILY ALLEN
Valget er faldet på netop Lily Allen, fordi hun klæder sig, som hun har lyst, og det mener Vero Moda, at deres kunder også gør. Det siger Vero Modas marketingchef, Thomas Bay til WWB.
- Vores kunder er modebevidste og selvstændige unge kvinder, der vil klæde sig i overensstemmelse med deres egen stil og have det sjovt imens, siger Thomas Bay og fortsætter:
- Lily Allen inkarnerer denne holdning. Hun er en self-made kvinde, der er kommet langt blot ved at være, hvem hun er.
LÆS OGSÅ: Bestseller satser på USA
Læs hele artiklen på WWBFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter