Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

7-Eleven-købmand skabte mio-forretning med denne strategi

Foto: detailfolk.dk



Onsdag den 4 oktober 2017 kl. 09:20 - Kilde: Business - 3

Efter kun syv år i Danmark har Valton Illazi opbygget en strålende forretning med tre 7-Eleven butikker. Sådan gjorde han.

Det er gået hurtigt for Valton Ilazi. Han kom til Danmark fra Makedonien for syv år siden, og i dag driver han to 7-Eleven butikker i København og en på Frederiksberg. Det skriver Business.

Tidligere på året blev han kåret som kædens bedste købmand, hvilket blandt andet skyldes, at han har fået butikkerne til at køre så godt.

- Jeg sælger helt vildt. Mange af mine kunder kommer fra kontorer og virksomheder i nærheden. For eksempel bestilte Skatteankestyrelsen 200 croissanter i morges, mens Imperial Biografen ofte bestiller mellem 500 og 700 croissanter, siger Valton Ilazi til Business.

Han understreger, at han på ingen måde er kommet sovende til successen. Han sætter en ære i at oplære sine medarbejdere, så de yder den bedste service. De skal altid hilse på kunderne og sørge for at få øjenkontakt.

- Det er vigtigt at smile og levere den bedste service. Det giver mersalg, og kunderne vender tilbage. Jeg stiller meget høje krav til mig selv og mine medarbejdere, for jeg vil være den bedste til alt, hvad jeg foretager mig. Jeg går meget op i, at mine butikker har en høj standard, for de skal skinne, være rene og fyldt med varer, forklarer Valton Ilazi.

Hans firma oplyser ikke omsætningen, men havde i 2016 en bruttofortjeneste på 4,8 millioner kroner og et overskud efter skat på 600.000 kroner.

LÆS OGSÅ: Kioskkæde vil åbne 55 nye butikker

Læs hele artiklen på Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (3) har kommenteret



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Andy


04-10-2017 11:53

4.8 mio kroner? Det vil sige en gennemsnitlig omsætning på 1.6 mio kroner pr. butik, eller lige over 130.000/måned. Det var knageme ikke meget for en 7-Eleven butik :-) Mon ikke der er sat et komma forkert?

 
Dennis Clausager


04-10-2017 13:52

Hej Andy. Tak for din kommentar. Tallet var taget direkte fra Business.dk, da dette er en citathistorie. De har desværre brugt misvisende ord om brutto- og netteoomsætning i artiklen. Vi har nu tjekket regnskabet og der var tale om bruttofortjenesten, ikke brutto omsætningen, og har præciseret vores artikel. Tak for tippet : ) Mange hilsner Dennis

Dennis Clausager - detailfolk.dk
 
Andy


05-10-2017 10:20

Det giver god mening :-) Ville ellers være en helt uovertruffen overskudsgrad for convenience, ja, detail i helhed.

 

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD