Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Unikt design trodser krisen

Foto: hay.dk



Tuesday den 6 November 2012 kl. 14:00

Ikke mange kan prale af en vækst på 40 procent i regnskabsåret 2011/12. Men en kendt dansk designvirksomhed satsede stort i 2007 og vokser fortsat.

Det var stifteren bag Bestseller-succesen Troels Holch Povlsen, der i 2007 manede Rolf Hays bekymringer om et skræntende marked til jorden. Siden da er det kun gået én vej for møbelvirksomheden Hay, der har specialiceret sig i design og udvikling af nye produkter.

Det skriver Børsen.

Krisen var en enestående chance

- Vi belønnes nu for, at Troels Holch Povlsen i julen 2007, da jeg ringede til ham og var bekymret for udviklingen i et nervøst marked, slog fast, at det var en enestående chance for at få fremgang, siger adm. direktør i Hay, Rolf Hay, der er mindretalsaktionær og lægger navn til virksomheden.

Hay målretter primært sine produkter mod en yngre målgruppe med sjovt og anderledes design, og i 2011/2012-regnskabet nåedeomsætningen op på en kvart million med en vækst på svimlende 40 procent, oplyser Hay over for Børsen.

(Børsen) 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD