Topchefen i Power står ved kampagne: - Vi finder os ikke i trusler
Power bliver beskyldt for nasseri og krænkelse af rettigheder i deres markedsføring. Det får topchef til at give igen.
Krænket! Sådan åbner den kommercielle direktør i DBU - Ronnie Hansen et opslag på LinkedIn, hvor han langer ud efter virksomheder, som bruger landsholdsfodbold og den kommende EM-slutrunde i markedsføringen.
Ifølge Ronnie Hansen er antallet af rettighedskrænkelser omfattende, og da opslaget blev lagt ud på LinkedIn i sidste uge, havde han sendt skrivelser til blandt andet en ølproducent, et globalt tøjbrand og to elektronikkæder.
En af elektronikkæderne viste sig at være Power. Men den adm. direktør, Jesper Boysen, nægter at rette ind. Han finder sig ikke i trusler, skriver han i en pressemeddelelse ifølge Ekstra Bladet.
- Selvfølgelig skal DBU beskytte sit og landsholdets brand, som er meget stærkt og mange penge værd, skriver Jesper Boysen ifølge avisen.
- Det skal Power og alle andre virksomheder respektere. Men har DBU patent på Dannebrog? Eller ordet ”fodboldfest”? Jeg synes helt ærligt, at DBU skyder med spredehagl og bruger bøllemetoder, og det mener jeg ikke er DBU værdigt som organisation.
Hvilke virksomheder, som DBU ellers har kontaktet, står endnu ikke klart.
LÆS OGSÅ: Erfarent makkerpar skyder Powers seneste satsning i gang
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter