Teleselskabet 3 ansætter ung leder til ecommerce
Man kan hurtigt komme til tops, hvis man tænker digitalt, og det gør 3's nye unge leder af ecommerce i den grad.
Teleselskabet 3 har ansat den 34-årige Morten Storm Lind som Head of ecommerce. Det skriver 3 i en pressemeddelelse.
- Som følge af en række organisationsændringer i teleselskabet 3 er 34-årige Morten Storm Lind netop blevet forfremmet til stillingen som Head of ecommerce, skriver 3 i pressemeddelelsen
Han får det overordnede ansvar for udvikling af 3’s digitale platforme, online marketing, konverterings-optimering, digitalt content og ikke mindst 3’s tilbud til kunderne om online selvbetjening på Mit 3.
I ledelsen hos 3 ser man frem til at lade Morten Storm Lind lede 3 videre på den digitale rejse.
- Morten er arketypen på en digital indfødt person. Han tænker og lever digitalt og har rigtig mange spændende tanker og ideer til, hvordan vi skal lykkes med vores digitale strategi hos 3. Vi investerer som organisation massivt i digitalisering, og Morten skal sikre, at vi er med helt i front når det kommer til eCommerce med respekt for den gode brugeroplevelse, siger David Elsass, der er direktør for privatkundemarkedet hos 3, i pressemeddelelsen.
Karriere med fokus på detail
Morten Storm Linds karriere startede i detailbranchen som butikschef i Kaufmann-kæden. Her var han med til at udvikle quint.dk, som var en af de første sider af sin art i Danmark.
Efter Kaufmann fortsatte Morten i forskellige operationelle, taktiske og strategiske roller inden for eCommerce hos Lederne, FDM, Telmore og TDC. Han startede hos 3 i 2014 som Online Sales Manager med ansvar for Webshoppen og Websupport.
- Vi befinder os i et kapløb med kundernes forventninger til digitale løsninger. Kunderne ser ikke længere en web-shop som én kanal og en fysisk butik som en anden – de ser alle kanaler som en og samme. De forventer samme oplevelse og kræver, at vi kender ”dem” og ønsker ikke at blive behandlet ens, siger Morten Storm Lind og fortsætter:
- Vi arbejder på med tiden at kunne skræddersy vores kommunikation til den enkelte bruger baseret på den data, vi har om dem. Det kommer til udtryk i vores digitale markedsføring og personalisering på 3.dk og Mit3 og i fremtiden i alle kanaler.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter