Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Supermarked tester salg via YouTube

Foto: youtube.com



Thursday den 4 September 2014 kl. 14:30 - Kilde: Marketing

En britisk supermarkedskæde vil nu forsøge sig med at sælge varer gennem YouTube.

Den britiske supermarkedskæde Asda vil forsøge sig med salg gennem kædens YouTube-kanal.

Asda tester i øjeblikket funktionen via en anden videokanal kaldet Mums Eye View, skriver Marketing.

Ideen er, at kæden skal kunne vise en indkøbsliste ved siden af sine YouTube-videoer. Lige meget hvilken vare kunderne klikker på, vil de herefter blive bedt om at logge på deres virtuelle Asda-kurv, hvorfra de også vil kunne tjekke ud og betale - helt uden at forlade YouTube.

Nick Bamber, der er salgschef hos Asda, siger til Marketing, at det handler om at give kunderne den convenience, der ligger i at kunne shoppe når og hvor, de ønsker det.

LÆS OGSÅ: Supermarked lancerer click & collect i metroen

Læs hele artiklen på Marketing


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD