Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

SuperBrugsen-kampagne nomineret til pris

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 25 November 2014 kl. 08:55 - Kilde: Børsen

SuperBrugsen havde i sommers stor succes med en anderledes kampagne, der nu også er nomineret til en pris.

I ni uger hen over sommeren kørte SuperBrugsen en såkaldt Grillfaktor-kampagne. Den fik stor succes og er nu nomineret til Advertising Effectiveness Award, som bliver uddelt på torsdag, skriver Børsen.

Ideen med kampagnen var, at kunderne kunne indtaste deres adresse på kampagnesitet grillfaktor.dk. Herefter blev det udregnet, hvor oplagt det var at grille på den pågældende dag på den indtastede adresse.

Det første til, at kampagnesitet blev set af 80.000 unikke brugere, ligesom SuperBrugsens digitale tilbudsavis fik 124.000 ekstra visninger. Noget der svarer til et ugentligt løft på cirka 9 procent i forhold til det normale antal visninger.

Kommerciel direktør i Coop Jeff Salter siger til Børsen, at han tror, at successen skyldes, at man ikke har skubbet alt for meget på kunderne. De har i stedet kvitteret for en sjov kampagne ved at kigge på de fremlagte tilbud.

LÆS OGSÅ: SuperBrugsen i gavehumør: Uddeler 1 mio. gratis dvd'er

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD