Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Succesfuldt dansk iværksætterpar går nye veje i Asien

Iværksætterparret Anders Peter og Anne Trads Juel Sauerberg
Foto: Norbreeze Group



Thursday den 13 August 2015 kl. 10:12 - Kilde: Børsen

Fremover vil familiefirmaet Norbreeze også til at sælge andet end ure, smykker og tasker i Sydøstasien.

Som omtalt onsdag her på detailfolk.dk har det danske iværksætterpar Anders Peter og Anne Trads Juel Sauerberg via deres virksomhed Norbreeze solgt deres rettigheder til at sælge Pandora-smykker i Macau, Singapore og Filippinerne til den danske smykkeproducent Pandora.

Et salg, der indbringer ægteparret 149 millioner kroner.

LÆS OGSÅ: Pandora forgylder dansk iværksætterpar

Torsdag skriver dagbladet Børsen, at Norbreeze nu også går ind i en anden branche. Det sker ved åbning af Joe & the Juice-barer i Sydøstasien.

- Vi har været på udkig efter et nyt succesfuldt brand, så vi kunne få en lidt bredere portefølje og ikke udelukkende beskæftige os med ure, smykker og tasker. Gennem de sidste ti år har vi fået opbygget så meget erfaring omkring brands i regionen, at vi føler os klar til at gå ind i nye sektorer. Og her synes vi, at Joe & the Juice-konceptet passer perfekt med vores kernekompetencer og værdier, siger salgs- og marketingdirektør Anne Trads Juel Sauerberg til Børsen.

LÆS OGSÅ: Sådan skabte et dansk iværksætterpar en asiatisk detailsucces

Hong Kong og Macau efter Singapore

Norbreeze' to første juicebarer i Singapore åbner i Central Business District, hvor Anders Peter og Anne Trads Juel Sauerberg er sikre på, at det stærke, danske livsstilsbrand bliver populært.

Ifølge Børsen planlægger Norbreeze også at åbne Joe & the Juice-barer i Hong Kong og Macau, hvilket gerne skal ske i løbet af de næste tre til fem år.

Norbreeze har oplyst, at virksomheden efter frasalget af rettighederne til at sælge Pandora-smykker i Macau, Singapore og Filippinerne holder fast i selskabets 2020-strategi, hvor målet er at nå en årlig omsætning på 1,25 milliarder kroner. Det mål skal blandt andet opfyldes via Norbreeze' onlineportal Cocomi, der forhandler omkring 100 brands inden for smykker, ure og accessories.

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD