Stylepit rykker ind på Københavns Rådhusplads
I uge 43 sætter Kræftens Bekæmpelse og TV 2 for fjerde år i træk fokus på kræft, der er den hyppigste dødsårsag blandt danskere under 65 år.
Knæk Cancer samler penge ind til kræftforskning, patientstøtte og forebyggelse af kræft. Kampagnen lever på TV, knækcancer.tv2.dk, sociale medier og via aktiviteter i hele landet.
I Knæk Cancer-ugen er der oplysning om kræft i flere dokumentarprogrammer på TV 2, i ’Go’ aften Danmark’ og i ’Go’ morgen Danmark’ - sidstnævnte sætter også indsamlingsinitiativer i gang.
TV 2-regionernes nyhedsudsendelser bringer indslag om kræft, mens der er fokus på indsamling i ’Hvem vil være millionær?’ og i ’Vild med dans knækker cancer’.
Knæk Cancer kulminerer med et stort indsamlingsshow på TV 2 lørdag den 24. oktober.
Sammen med andre aktører i detailbranchen gør modeselskabet Stylepit en aktiv indsats for at støtte bekæmpelsen af kræft.
Det bliver med garanti atter med flot støtte fra den danske detailbranche, når årets 'Knæk Cancer'-kampagne kulminerer med et stort indsamlingsshow på TV 2 nu på lørdag den 24. oktober.
Ifølge cancer.tv2.dk har Rema 1000 som den eneste i detailbranchen allerede støttet den gode sags tjeneste ved at donere 100.000 kroner til kræftforskning, patientstøtte og forebyggelse af kræft.
Og selvom den skrantende online-modevirksomhed Stylepit gennem længere tid har været i stormvejr på grund af økonomiske problemer og Bestseller-ejer Anders Holch Povlsens forsøg på at købe hele selskabet, så har selskabet doneret 88.888 kroner til Knæk Cancer-kampagnen, som afvikles for fjerde år i træk.
LÆS OGSÅ: Detailbranchen bidrog flot til landsindsamlingen for flygtninge
Slutter med ekstra event på lørdag
Stylepit giver i denne uge, uge 43, 10 procent af alt salg på portalen i ubeskåret støtte til bekæmpelse af cancer. For at synliggøre støtten til kræftkampagnen har modeselskabet indtaget topplaceringen centralt på Rådhuspladsen i København.
- Vi har skudt kampagnen ’Støt2015’ i gang på LED-skærmene på rådhuspladsen og på vores sociale medier, oplyser Stylepits Social Media Manager, Mila Blarke.
Lørdag afsluttes kampagnen med et event på Københavns Rådhusplads for at give ekstra opmærksomhed til den vigtige kamp mod kræft.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter