Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Stylepit rykker ind på Københavns Rådhusplads





I uge 43 sætter Kræftens Bekæmpelse og TV 2 for fjerde år i træk fokus på kræft, der er den hyppigste dødsårsag blandt danskere under 65 år.

Knæk Cancer samler penge ind til kræftforskning, patientstøtte og forebyggelse af kræft. Kampagnen lever på TV, knækcancer.tv2.dk, sociale medier og via aktiviteter i hele landet.

I Knæk Cancer-ugen er der oplysning om kræft i flere dokumentarprogrammer på TV 2, i ’Go’ aften Danmark’ og i ’Go’ morgen Danmark’ - sidstnævnte sætter også indsamlingsinitiativer i gang.

TV 2-regionernes nyhedsudsendelser bringer indslag om kræft, mens der er fokus på indsamling i ’Hvem vil være millionær?’ og i ’Vild med dans knækker cancer’.

Knæk Cancer kulminerer med et stort indsamlingsshow på TV 2 lørdag den 24. oktober.

Thursday den 22 October 2015 kl. 06:10 af: Søren Duran Duus

Sammen med andre aktører i detailbranchen gør modeselskabet Stylepit en aktiv indsats for at støtte bekæmpelsen af kræft.

Det bliver med garanti atter med flot støtte fra den danske detailbranche, når årets 'Knæk Cancer'-kampagne kulminerer med et stort indsamlingsshow på TV 2 nu på lørdag den 24. oktober.

Ifølge cancer.tv2.dk har Rema 1000 som den eneste i detailbranchen allerede støttet den gode sags tjeneste ved at donere 100.000 kroner til kræftforskning, patientstøtte og forebyggelse af kræft.

Og selvom den skrantende online-modevirksomhed Stylepit gennem længere tid har været i stormvejr på grund af økonomiske problemer og Bestseller-ejer Anders Holch Povlsens forsøg på at købe hele selskabet, så har selskabet doneret 88.888 kroner til Knæk Cancer-kampagnen, som afvikles for fjerde år i træk.

LÆS OGSÅ: Detailbranchen bidrog flot til landsindsamlingen for flygtninge

Slutter med ekstra event på lørdag

Stylepit giver i denne uge, uge 43, 10 procent af alt salg på portalen i ubeskåret støtte til bekæmpelse af cancer. For at synliggøre støtten til kræftkampagnen har modeselskabet indtaget topplaceringen centralt på Rådhuspladsen i København.

- Vi har skudt kampagnen ’Støt2015’ i gang på LED-skærmene på rådhuspladsen og på vores sociale medier, oplyser Stylepits Social Media Manager, Mila Blarke.

Lørdag afsluttes kampagnen med et event på Københavns Rådhusplads for at give ekstra opmærksomhed til den vigtige kamp mod kræft.

LÆS OGSÅ: Overtagelse af Stylepit driller Holch Povlsen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD