Stylepit lancerer julekalender-app
I forsøget på at involvere brugerne på en ny måde lancerer modegiganten en nyudviklet julekalender-app.
Stylepit gør klar til julen og lancerer en ny julekalender-app.
Den skal involvere brugerne og er udviklet som en konsekvens af forbrugernes stigende brug af smartphones. Ifølge undersøgelser handler godt hver femte forbruger nu fra en smartphone, og det er en stigende tendens, som man også oplever hos Stylepit.
- Hos Stylepit ser vi en klar stigning mobiltrafikken. Faktisk har mobiltrafikken for første gang oversteget trafikken fra stationære computere, siger Sïmon Saneback, der er head of marketing hos Stylepit, i en udtalelse.
Trækker lod om præmier
Brugerne kan melde sig til og vinde præmier hver dag.
- Vores mange leverandører har leveret spændende gaver. Faktisk har vi så stor tilslutning, at vi har hele to rækninger om dagen: en til mænd og en til kvinder, siger Sïmon Saneback.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter