Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Strategisk samarbejde fører til ny produktserie hos Coop

Arkivfoto: Colourbox




Mandag den 10 august 2020 kl. 10:48 af: Redaktionen

Dagligvarekoncernen Coop præsenterer en ny produktserie i samarbejde med Dyreværnet. Den kan styrke netbutikken.

En fælles produktlinje fra Coop og Dyreværnet bliver nu sat til salg på Coop.dk Shopping. Det skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.

I første omgang er der tale om otte produkter til hunde, som ved salg udløser en donation på 10 kroner til Dyreværnet. Alligevel regner Coop med at drage nytte af samarbejdet.

- Jeg mener Coop.dk Shopping bliver styrket af et strategisk samarbejde med Dyreværnet, og jeg tror på at produkterne fra Dyreværnet bliver en succes, siger Peter Gram. Han er direktør i netbutikken Coop.dk Shopping, hvor der netop er åbnet en ny afdeling for varer til hunde og katte.

Dyreværnet – Foreningen til Værn for Værgeløse Dyr blev stiftet helt tilbage i marts 1898 med det formål at redde herreløse og hjemløse hunde fra mishandling og aflivning.

- Pengene, der kommer ind fra salg af produkterne skal sendes direkte tilbage til dyrene. De fleste af Dyreværnets dyr kommer fra dårlige kår, og mange har ventet længe på både behandling og operationer, siger Rikke Christensen-Lee. Hun er direktør i Dyreværnet.

Coop og Dyreværnet håber på at udvide med flere produkter til kæledyr.

LÆS OGSÅ: Coop tester nyt loyalitetsprogram med gaver



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD