Stark-profil scorer nyt direktørjob
Med flere års erfaring fra byggemarkeds-branchen i bagagen bliver Stark-profil nu CEO i kendt bureau.
For første gang i karrieren står der CEO ud for Jesper Gaardes navn, som netop er tiltrådt stillingen hos bureauet 727 Communication a/s. Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.
53-årige Jesper Gaarde har siden 1991 haft ledende stillinger i flere byggemarkedskæder - senest som marketingdirektør hos Stark Danmark, hvor han stod for udviklingen af universet “Det skal bygges væk," som de fleste nok kan genkende fra utallige reklamer.
- Jesper har en solid baggrund inden for ledelse, salg og marketing fra både Danmark og USA. Han har desuden mange års erfaring som kunde på et reklamebureau, med medieindkøb og udvikling af strategisk stærk markedsføring på tværs af kanaler og kontaktpunkter, siger Tom Elert, founder og stratetic director i 727 Communication.
- Han kommer til bureauet med friske øjne og ved, hvad der kræves for at få en ny marketing- strategi eller kampagne forankret i kundens organisation. Med denne baggrund samt Jespers gejst og drive føler jeg mig overbevist om, at vi har fundet den helt rigtige profil til at stå i spidsen for 727 communication a/s, fortsætter han.
Jesper Gaarde har fra kundesiden arbejdet sammen med 727 Communication a/s i flere år. Af øvrige virksomheder på kundelisten kan nævnes Lego, Aldi og Danske Slagtermestre.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter