Stark-profil scorer nyt direktørjob
PROFILJOBS
GML-HR søger en resultatorienteret Sælger til VÆRSGO i Holbæk
Salling Group søger unik Brand og Marketing Manager til udvikling af koncernens nye koncept for BR-legetøj
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil

Med flere års erfaring fra byggemarkeds-branchen i bagagen bliver Stark-profil nu CEO i kendt bureau.
For første gang i karrieren står der CEO ud for Jesper Gaardes navn, som netop er tiltrådt stillingen hos bureauet 727 Communication a/s. Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.
53-årige Jesper Gaarde har siden 1991 haft ledende stillinger i flere byggemarkedskæder - senest som marketingdirektør hos Stark Danmark, hvor han stod for udviklingen af universet “Det skal bygges væk," som de fleste nok kan genkende fra utallige reklamer.
- Jesper har en solid baggrund inden for ledelse, salg og marketing fra både Danmark og USA. Han har desuden mange års erfaring som kunde på et reklamebureau, med medieindkøb og udvikling af strategisk stærk markedsføring på tværs af kanaler og kontaktpunkter, siger Tom Elert, founder og stratetic director i 727 Communication.
- Han kommer til bureauet med friske øjne og ved, hvad der kræves for at få en ny marketing- strategi eller kampagne forankret i kundens organisation. Med denne baggrund samt Jespers gejst og drive føler jeg mig overbevist om, at vi har fundet den helt rigtige profil til at stå i spidsen for 727 communication a/s, fortsætter han.
Jesper Gaarde har fra kundesiden arbejdet sammen med 727 Communication a/s i flere år. Af øvrige virksomheder på kundelisten kan nævnes Lego, Aldi og Danske Slagtermestre.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Kæmpe netbutik fordobler omsætningen i Danmark
Salling Group afslører placeringen af 15 BR-butikker
En succesfuld julekampagne kræver handling allerede nu
Ekspert: Særlig bøde-ordning kan virke mod prisfejl
Data-løsning hjælper med at finde de rette butikslokaler
Salling Group finder chef til BR
Massiv pengestrøm kan holde legendarisk butik i live
Discountkæde vil investere for en milliard i 2019
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Kæmpe netbutik fordobler omsætningen i Danmark
Salling Group afslører placeringen af 15 BR-butikker
En succesfuld julekampagne kræver handling allerede nu
Ekspert: Særlig bøde-ordning kan virke mod prisfejl
Data-løsning hjælper med at finde de rette butikslokaler
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?